Wat een weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu Wat een weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu

Wat een weekend

Door: Pieter

03 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Pff nu ik op m'n eigen kamertje ook een computer heb kan ik het natuurlijk eigenlijk toch niet laten om jullie vaker te spammen met zinloze informatie dan nodig is ;-). We (ondergetekende, een setje britse idioten en Rubén en Irene) zijn eergisteren uitgeweest in Madrid, in de gaafste club van allemaal! Uche uche, haha. Rubén had de plek uitgezocht geloof ik. Na eerst een aardig botellon stonden we om een uur of 1 in de club, en na een minuut of tien dacht ik: zo, hier loopt iedereen er wel bij als een ontzettende homo zeg... Om een paar minuten later erachter te komen, dat dat ook een reden had - het waren ook allemaal homo's. Nou stoor ik me niet zo aan zoenende kerels (minder competition betreffende de vrouwen! :-P) maar goed als je ziet dat de dames zich ook tot hun eigen geslacht beperken weet je dat het een hopeloze zaak is :-D. Danny werd nog bij z'n kont gegrepen en kon repliceren met het o zo scherpe 'Qué te den por culo!' wat zowel 'Sodemieter op' als 'Go get fucked in the ass' kan betekenen, hahaha. En een stukje Electric 6-karaoke (You!! I wanna take you to a gaybar!!) krijgt ook opeens een heel andere lading :-D. De muziek was trouwens wel supergoed, er kwam alleen maar keigoeie, dansbare muziek langs (Strokes, Franz Ferdinand, Bravery, Prodigy geloof ik, etc.), dat was weer een pluspuntje. Maar toch: Rubén wordt weer bedankt. Hij was zelf te dronken om zich er maandag iets van te kunnen herinneren trouwens :-P.

Ik heb ook foto's van het bezoekje van m'n ouders in Madrid, voor de geinteresseerden zijn die hier te vinden.

Kom er via deze foto's wel mooi achter dat ik er met een ongeschoren kop minder sexy uitzie dan ik zou willen ;-). Voortaan toch maar wat vaker een mes over m'n gezicht halen.