Vakantie gehad! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu Vakantie gehad! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu

Vakantie gehad!

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg

05 Augustus 2007 | Spanje, Madrid

Zo, na ruim een maand radiosilence laat ik eindelijk weer eens wat van me horen.. sorry sorry voor de trouwe fans ;-).

Heb nu ook eindelijk weer wat te vertellen, want ben afgelopen week op vakantie geweest! Mijn eerste echte weekje vakantie na 3,5 maand buffelen bij Telefónica, daar was ik wel aan toe zeg...

Twee matties uit Enschede, Ronald en Thijs, kwamen langs voor een goeie roadtrip langs de Spaans costa. CreaBea ging tot aan Valencia ook mee. Hoop kilometers gemaakt, veel gezien en veel gedaan en enorm veel lol gemaakt :-D.

Van dag tot dag:
Zaterdag R&T van het vliegtuig gehaald en door Madrid gesjouwt. Zoveel mogelijk gezien natuurlijk, want we zouden maar tot maandagochtend in Madrid blijven. Zaterdagavond met de vriendinnen van Bea een feestje gebouwd in haar huis, wat tot laat in de nacht duurde. Koe-koek!

Zondag lang uitgeslapen en verder maar weinig gedaan. Niet meer Madrid in geweest, wel een tapasbarretje gezien en wat andere dingetjes gedaan. 's Avonds weer in het park gezeten met de gitaar :-).

Maandag alle spullen bij elkaar gepakt en naar Alicante vertrokken ('alle spullen bij elkaar pakken' duurt, zo leert de ervaring, ongeveer een hele dag want we vertrokken veel te laat en kwamen tegen 12en aan in Alicante.

Dinsdag Alicante ingeweest en bij de ouwe hospita van Ronald langsgeweest, en: vingerverf gekocht voor de auto! Op de weg naar Alicante kwam de ouwe zak van de familie, ene Ronald Hemmink, tijdens het luisteren van de Beatles op het geweldige idee om de huurauto in flower-power kleurtjes en bloemetjes uit te gaan voeren. Een idee wat met veel gejuich begroet werd en dinsdag werd dus vingerverf gekocht, en na een tijdje op het strand liggen hebben we aan de boulevard bij Playa San Juan de auto geverfd. Leeeuk. Trek je een hoop bekijks mee, een Skoda Fabia in hippiekleuren ;-).

Woensdag een dagje naar Valencia geweest (150 km van Alicante) en in weinig tijd zo veel mogelijk gezien. Als een japanner rondgelopen en foto's gemaakt, was erg geslaagd. Gelukkig hebben we de foto's nog...

Donderdag Bea op de bus gezet terug naar Madrid en met de mannen doorgereden naar Cambrils, waar we konden slapen bij de ouders van Montse, een ex-vriendin van Thijs. Was erg gezellig!

Vrijdag op het strand gelegen de eerste helft van de dag en daarna genoten van de beste paella van Spanje, bij de ouders van Montse! Langzaam aan ben ik aan het leren zeefruit en ander spul te eten. Na het eten zijn we naar Esparreguera gegaan, waar Montse nog even langs moest, hebben daar gegeten en daarna naar Barcelona gegaan waar we bij de broer van Montse (in het centrum van de stad, supercool!) konden logeren.

Zaterdag zo snel mogelijk zoveel mogelijk van Barcelona gezien :-D (Park Guell, Ramblas, toren van Cristobal Colón), was erg mooi om te zien allemaal. Om een uur of 8 in de auto gestapt terug naar Madrid...

Al met al een topvakantie! De foto's komen binnenkort online.

Wat betreft Telefónica, daar moet ik nog twee weken werken (afronden van de werkzaamheden), neem ik dan nog twee weken vakantie hier en 1 september sta ik weer in Eindhoven op Nederlandse bodem! Maarr dat duurt gelukkig nog eventjes ;-).

Foto's van de vakantie zet ik vandaag nog online!

  • 29 Augustus 2007 - 12:02

    Jet:

    hee Pieter,
    ik zag je berichtje op het forum van waarbenjij.nu en ik ga vanaf september naar Madrid voor een half jaar en ik zie dat jij dan juist weer terugbent.....
    ik weet niet of je hetl euk vindt maar misschien kun je me toevoegen op msn (mn emailadres is jetvw@hotmail.com) want ik weet helemaal niksss nog van Madrid haha dus zou het wel leuk vinden om van een Nederlands iemand te horen hoe Madrid is en waar je leuk kan stappen etc.
    well, hope to hear from you soon!
    x J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

Vakantie gehad!

01 Juli 2007

Iedereen heeft vakantie behalve ik

20 Juni 2007

Madrid, work it out

09 Juni 2007

Salamanca

03 Juni 2007

Wat een weekend

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 13644

Voorgaande reizen:

17 April 2007 - 28 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: