Salamanca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu Salamanca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu

Salamanca

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Na een uiterst inspirerende week achter een computer bij Telefónica, ben ik afgelopen vrijdag naar Salamanca geweest! Het werd een combinatie tussen citytour - kathedralen kijken en de stad zien, en vrijdagavond het uitgaan in Salamanca onveilig maken :-).

Allebei bijzonder geslaagd, Salamanca is een echte studentenstad met een supergoeie sfeer. Wel 10 keer kleiner dan Madrid natuurlijk, maar dat komt het uitgaan denk ik wel ten goede. Enige keerzijde van de avond is een nogal raar verhaal:

Tijdens het uitgaan had ik op een gegeven moment de hik (misschien was ik aangeschoten.. ;-) ) en Daniel, een van m'n engels matties hier, die wist daar wel een goeie remedie tegen, namelijk het geven van een stevige doch niet al te harde stoot met je knokkels vlak onder je borstbeen. Als er een dokter in de zaal is kan hij/zij me misschien uitleggen waarom.. Maar ik had iig nog nooit van deze methode gehoord maar ik moet toegeven, ik heb gezien dat het werkte bij Rob (andere engelse mattie). Bij mij pakte het geheel iets anders uit, ik was idd van de hik af maar in plaats daarvan werd ik na een seconde of 10 licht in m'n hoofd, gaf te kennen dat ik liever ff naar buiten wilde en viel op weg naar buiten van m'n stokkie. Toen ik weer onder de levenden was lag ik op de vloer met een hele meute die me aan zat te kijken zo van wat is er met hem aan de hand... Niet zo prettig allemaal, vooral omdat iedereen denkt dat je stomdronken bent en niet meer op je beentje kunt staan terwijl dat dus niet het geval was...

Voel me nu wel weer okee geloof ik, maar was toch een rare gewaarwording.

Voor de rest was Salamanca absoluut om over naar huis te schrijven ;-) wat ik bij deze dan ook gedaan heb.

Ciao!

  • 09 Juni 2007 - 23:34

    Koen:

    Owwww Pieturrr... zuiperd! :P

  • 09 Juni 2007 - 23:47

    Bart:

    Hoi Pietje, fijn dat het goed gaat....!? :):)

    Kalm'an en de groetjes, Bart

  • 11 Juni 2007 - 06:18

    Ninh:

    Damnit Pieter, laat die fles goldstrike de volgende keer dan ook gewoon staan ;)

  • 11 Juni 2007 - 20:46

    Djoeke:

    Hoi Pieter, leuke foto's en verhalen! Veel plezier!
    liefs Djoek.

  • 12 Juni 2007 - 18:35

    Eline:

    Hola Pieter!!

    Ik ben Eline en ik ga volgend jaar een half jaartje in Madrid studeren. Ofwel van september tot eind januari ofwel van februari tot eind juni.
    Nu heb ik geen idee hoe je moet beginnen aan een zoektocht naar een woonst daar vanuit België! Ik wou je vragen of je me wat informatie kan geven over hoe jij die 2 (waarschijnlijke gekke) Argentijnen hebt leren kennen en zo een woonst hebt binnen gesleept! Weet jij kamers die vrij komen in jouw gebouw of ergens anders? Hoeveel betaal je ongeveer?

    Het zou superleuk zijn moest je me een handje kunnen helpen want deze Belgische meid zit in nood! :D
    Alvast veeeeel succes daar in Madrid en wie weet kruisen we elkaar wel eens in een vette discotheek ofzo!

    Thanks!

    Eline

  • 12 Juni 2007 - 20:25

    Pieter:

    Eline, ik weet wel een paar websites maar laat even je emailadres achter zodat ik je kan bereiken...

  • 13 Juni 2007 - 10:51

    Ninh:

    Hallo Eline, how YOU doin'? ;)

  • 13 Juni 2007 - 10:53

    Pieter:

    Rot op Ninh, dit is geen datingsite ;-)

  • 14 Juni 2007 - 13:16

    Stijn:

    Waarschijnlijk wilde hij de kramp uit je middenrif slaan :P

    Dat je flauwviel lijkt op een vasovagale shock... of gewoon echt teveel gezopen.

  • 14 Juni 2007 - 17:05

    Chiel:

    Voor het vinden van accomodatie in Madrid moeten vrouwen altijd eerst een foto achterlaten om te kijken of ze geholpen kunnen worden! ;)

  • 14 Juni 2007 - 18:00

    Eline:

    Hey,

    Mijn email is depover_eline@hotmail.com.

    Groetjes

  • 20 Juni 2007 - 17:57

    Rik:

    Pieter man, heb ik gewoon eens even een tijd lang verzuimt om op jouw log te kijken.... tsjah, t'is toch wat!

    Hulde en hou ons op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

Vakantie gehad!

01 Juli 2007

Iedereen heeft vakantie behalve ik

20 Juni 2007

Madrid, work it out

09 Juni 2007

Salamanca

03 Juni 2007

Wat een weekend

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 13645

Voorgaande reizen:

17 April 2007 - 28 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: