De puta madre! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu De puta madre! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van pieterinmadrid - WaarBenJij.nu

De puta madre!

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2007 | Spanje, Madrid

Okee, ik geef het toe, de frequentie waarmee ik nieuwe berichtjes online zet wordt steeds lager en dat beloofd natuurlijk weinig goeds.
Binnenkort blijkt dat ik eigenlijk gewoon geen reet meer te vertellen heb, en dan sluit ik m´n dagboek wel en plaats ik alleen nog maar foto´s op internet :-D.

Maar ik heb de afgelopen twee weken absoluut niet stilgezeten! Sterker nog, ik heb een beetje lopen hinkelen, want ik had tijdens een vriendschappelijk potje voetbal m´n enkel nogal geblesseerd, waardoor ik ruim twee weken lang niet meer m´n gewicht op m´n rechter enkel kon zetten. Loopt nogal ongemakkelijk, kan ik je vertellen :-). Na ruim 1,5 week toch maar es naar de dokter gegaan en die gaf een paar pilletjes tegen de zwelling van m´n enkel. Ik was eerst nogal pessimistisch, hoe kan een vervelend klein pilletje (vast een placebo) nou m´n enkel genezen, maar wonder boven wonder was het na een paar dagen alweer een stuk beter. Kan nu alweer bijna alles doen, maar in het vervolg toch even iets voorzichtiger zijn met voetballen.

Verder zijn m´n ouders afgelopen weekend langsgeweest en heb ik het aantal musea dat ik heb bezocht met 200% vermeerderd (de teller staat nu op 3: Prado, Reina Sofia en het Telefonica museum). Was erg gezellig. We werden wel een beetje afgezet met de drankjes op het Plaza Mayor, nogal een bummer was dat. Mocht je ooit naar Madrid gaan, ga dan vooral niet op het terras zitten aan het Plaza Mayor, tenzij je de goeie lottocombinatie van volgende maand uit je hoofd weet.

Ook nog een paar feestjes gehad en een trip ondernomen naar de Valle de los Caídos (Vallei van de Gevallenen), waar Franco z´n soldaten en vijanden begroef, maar die strandde een beetje omdat we een stuk gingen lopen ipv met de bus, en het niet konden vinden. En toen liep ik nogal te hinkelen ook nog, dus hebben we de Valle eigenlijk niet gezien. Lekker slimme actie was dat weer.

Er staan een paar nieuwe foto´s online van de afgelopen tijd! Heb nog geen filmpje gemaakt van m´n nieuwe kamer zoals ik beloofd had, maar ik beloof opnieuw dat ik die de volgend keer er wel bij zal zetten :-P. Haha.

En omdat ik nu een nieuwe, grote, mooie, relaxte kamer heb, is iedereen die langs wil komen ergens in de zomervakantie (of daarvoor) uiteraard meer dan welkom! Laat even wat van je horen als je zin en tijd hebt :-) het geld hoef je geen rekening mee te houden want ik had van m´n ouders gehoord dat ze een retourtje Eindhoven-Madrid hadden voor 2 personen via Ryanair voor 112 euro. De puta madre!

Ciao,
Pieter

  • 30 Mei 2007 - 22:35

    Martin / Joopie:

    Hey Amigo,

    Het informatieve gehalte neemt inderdaad af. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat er straks weer keihard getraind gaat worden, nu die enkel weer beter is. Dus we willen ook foto's van Pieter-in-sportoutfit de volgende keer!

    Adios,
    Martinos

  • 30 Mei 2007 - 22:36

    Martin / Joopie:

    Hey Amigo,

    Het informatieve gehalte neemt inderdaad af. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat er straks weer keihard getraind gaat worden, nu die enkel weer beter is. Dus we willen ook foto's van Pieter-in-sportoutfit de volgende keer!

    Adios,
    Martinos

  • 31 Mei 2007 - 01:38

    Ninh:

    Hey Pieter,

    dat klinkt als een uitnodiging die ik zeker zal aanvaarden! Tim/stijn, als je/jullie dit eerder leest/lezen dan dat ik je/jullie spreek, zin om mee te gaan? :)

  • 31 Mei 2007 - 07:18

    Thijs:

    haha pietertje dacht z'n stage louter feestend door te komen... dat valt dan toch even tegen he :)

    succes met je enkel en we spreken elkaar snel weer

  • 31 Mei 2007 - 07:56

    De Baas Van Pieter:

    Hee hee, niet zo zeuren Thijsie, Pieter is hier heel hard aan het werk ja! Hij heeft al van alles gedaan voor Telefonica en da´s nog lang niet afgelopen. Ik hou em goed onder de duim ;)

  • 31 Mei 2007 - 08:10

    Bartje:

    Hey Pieter,
    Moet er een keer gebikkeld worden haak je direct af met een zeer pootje ;) Voetballen kan je misschiuen beter aan mij overlaten...
    Ga binnenkort de zomer een beetje plannen dus dan moeten Frans en ik ook maar eens een datum voor een bezoek prikken!

    Groetjes en veel sterkte meet het pootje, Bart

    P.S. laat je niet afmatten door die baas van je! Mocht hij moeilijk doen dan kom ik zeker langs en zal ik hem is op z'n Berlijns de oren wassen zodat hij het van z'n leven niet vergeet :):):)

  • 01 Juni 2007 - 11:18

    Miriam:

    Hi Pieter!
    klinkt erg leuk dat Madrid! Is altijd leuk he als paps en mams langs komen. Mijn ouders waren ook het weekend langs gekomen in Herzogenaurach. Wij zijn echter alleen een burgt opgelopen en verder wezen shoppen..(mn vader was in de minderheid met 3 vrouwen..en ja dan ga je shoppen;)
    Veel plezier nog daar!
    Tschuus Miriam

  • 02 Juni 2007 - 09:23

    Paul&Tim&Oscar&Jans:

    heujpieter!
    Nederland komt naarje toe deze zomer! Reserveer die kaartjes maar vast, we komen om je weer een beetje op het rechte pad te krijgen, losbolletje! We nemen studieboeken mee. en handboeien. en een bijbel. En een grote schaar. Janneke heeft haar haar ook niet meer rood, en dat wil ze graag kwijt.
    Tim wil heeeeel graag weten wie het middelste meisje is op foto 47 van de partypics. niet de linker, maar de middelstee. dus. en of jij die kan regelen als wij naar spanje komen.
    Paul vind alleen dat hij niet meer hoeft te komen omdat hij alle foto's al gezien heeft. Waarvoor dank!

    Kus!


  • 02 Juni 2007 - 12:12

    Pieter:

    Haha, hee Paul&Tim&Oscar&Jans! Wat leuk dat Nederland naar me toe komt :-) Dan kan ik lekker hier blijven namelijk :-
    P Ik wil hier helemaal nooit meer weg, dus als Nederland naar me toekomt deze zomer kom ik ook niet meer terug in september denk ik. Of dan valt er niks meer terug te keren, want nederland is dan hier! Ideaal. Kaartjes reserveren? No comprendo. Het meisje van foto 47 in het midden (niet links, maar in het midden) is Irene, la novia (vriendinnetje) van Rubén, de jongen links op foto 48! Bummer als een hummer dus.. Maar Timmey, ik zal kijken wat ik voor je kan doen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

Vakantie gehad!

01 Juli 2007

Iedereen heeft vakantie behalve ik

20 Juni 2007

Madrid, work it out

09 Juni 2007

Salamanca

03 Juni 2007

Wat een weekend

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 13646

Voorgaande reizen:

17 April 2007 - 28 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: